Gyakori kérdések
Regisztrációval kapcsolatos kérdések
Miért szükséges regisztrálnom?
Webáruházunkban csak regisztrációt követő bejelentkezés után van lehetőség vásárolni, és nyomon követni előzőleg leadott rendeléseit.
Hogyan tudom módosítani korábban megadott adataimat?
Bejelentkezést követően a korábban megadott adatok megváltoztatására a Személyes adatok linkre kattintást követően elérhető menüpontban van lehetőség, amely az aktív megrendelések adatait is érintheti. Adatai módosítását az alábbi elérhetőségek egyikén is kérheti:
Ügyfélszolgálat: Dr. Kocsis & Hoffmann Pharma Kft.
Ügyfélszolgálati iroda helye: 1024 Budapest, Retek utca 32.
Ügyfélszolgálat nyitvatartási ideje: hétfőtől csütörtökig 9.00-17.00, pénteken 9.00-15.00
Telefon: +36-1-438-0257
Internet cím: www.drkh.hu
E-mail: drkh@drkh.hu
Mit tegyek, ha elfelejtettem a felhasználónevemet, a jelszavamat?
Kattintson a Bejelentkezés menün belül az Elfelejtetted a jelszavad? linkre, és e-mai címének megadását követően elküldjük az új jelszót, illetve keressen meg bennünket az alábbi elérhetőségek egyikén:
Ügyfélszolgálat: Dr. Kocsis & Hoffmann Pharma Kft.
Ügyfélszolgálati iroda helye: 1024 Budapest, Retek utca 32.
Ügyfélszolgálat nyitvatartási ideje: hétfőtől csütörtökig 9.00-17.00, pénteken 9.00-15.00
Telefon: +36-1-438-0257
Internet cím: www.drkh.hu
E-mail: drkh@drkh.hu
Mi történik a megadott adataimmal?
Adatkezelési tájékoztatónkról bővebben az alábbi linken tájékozódhat.
Termékekkel kapcsolatos kérdések
Mit tegyek, ha általános keresőben nem találok egy terméket?
Lehetséges, hogy nem a megfelelő néven keresett rá a termékre. A Webáruházunkban lévő összes termék megtalálható és akár kategóriánként is kereshető a Főoldalon található Termékeink menüpont alatt. Javasoljuk, hogy a konkrét termékekre közvetlenül itt keressen rá.
Mit tegyek, ha sérült a termék szállításkor?
A csomag tartalmára vonatkozó reklamációt az Eladó kizárólag abban az esetben tud elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a fuvarlevélen a futár jelenlétében kerül rögzítésre. Amennyiben átvétel során sérültnek találja a csomagot, kérjük tagadja meg az átvételt. Amennyiben mégis átvette a terméket és azt sérülés miatt visszaküldené, kérjük, keresse Ügyfélszolgálatunkat.
Mit tartalmaz a vételár?
A Webáruházban található termékek vételára minden esetben a bruttó, azaz Áfát tartalmazó árat jelenti. Az oldalon feltüntetett árak viszont nem tartalmazzák az esetleges szállítási költségeket.
A szállítási költségekre vonatkozó tarifák megtalálhatóak Webáruházunkon, valamint a fizetésnél is feltüntetésre kerülnek. A termék megrendelésekor a Kosárra kattintva talál egy előzetes kalkulátort is, ahol ki tudja választani az Ön számára legmegfelelőbb szállítási módot.
Nem találtam választ a kérdésemre. Kinek tehetem fel?
A termékekkel kapcsolatos információkért Ügyfélszolgálatunkhoz fordulhat.
Rendeléssel kapcsolatos kérdések
Mit írhatok a megjegyzés rovatba?
Bármilyen olyan információt, amit fontosnak tart a megrendelés teljesíthetőségéhez. A megjegyzést vevőink főként a szállítási cím pontosítására szokták használni. Ilyen lehet például ha a szállítási név és a kapucsengőn szereplő név eltér, a szállítási cím egy cég címe, vagy ha munkahelyén szeretné átvenni és ehhez szükséges információ.
Személyes átvétel esetén meddig vehetem át a rendelésemet?
Személyes átvételi lehetőség választása esetén megrendelése 14 napig vehető át székhelyünkön, annak nyitvatartási idejében. Megrendelése székhelyünkre érkezéséről e-mail üzenetet küldünk.
Mégis más módon szeretném átvenni a rendelésemet, mit kell tennem?
Rendelés módosítási kérésével kérjük, keresse fel Ügyfélszolgálatunkat.
Nem kaptam visszaigazoló levelet, érvényes a megrendelésem?
Előfordulhat, hogy az Ön által megadott, és regisztrált e-mail cím rendszere levélszemétnek érzékelte a visszaigazolásunkat. Ezért kérjük, ellenőrizze a Levélszemét vagy Spam megnevezésű mappájában is. Amennyiben itt sem találja meg a visszaigazolásunkat, kérjük, nézze meg a Webáruházunkba belépést követően a Profilom menüpont alatt a Megrendelések szekcióban.
Egymás után adtam le két rendelést. Összevonhatóak utólag?
Amennyiben a Vásárló a második rendelés leadásakor jelzi és erre az Eladó visszajelzése alapján még van lehetőség, az Eladó összevonhatja a megrendeléseket. A már elindított csomagok utólagos összevonására nincs mód.
Megváltozott a mailcímem / telefonszámom / lakcímem, mit tegyek?
Az elmentett adatokat, egyszerűen tudja módosítani az oldalunkon bejelentkezést követően. A Webáruház menüpontot kiválasztva eljut az áruházunk főoldalára. Itt a felső sávban találja meg a Belépés linket. Erre kattintva az e-mail címe és a jelszava megadásával tud belépni az oldalra. Innen rögtön a Profilom menüpontba kerül, ahol a személyes adatait és a számlázási és szállítási címeket tudja szerkeszteni. Személyes adatok módosításához a Személyes adatok alatt található szerkesztés gombra kell kattintania. A címek szerkesztésére az Ön által elmentett cím mellett bal oldalon található Törlés vagy Szerkesztés ikonra kattintva van lehetősége. Ezen kívül ebben a menüpontban még a megrendeléseit tudja megtekinteni és a státuszukat ellenőrizni. Amennyiben jelen fiókjához tartozó e-mail címét kívánja megváltoztatni, keresse fel Ügyfélszolgálatunkat.
Nem kaptam meg egy rendelt tételt. Miért? Megkapom később?
Amennyiben nem kapta meg a megrendelése minden tételét, kérjük, keresse meg Ügyfélszolgálatunkat.
A hétvégén leadott rendelések mikor lesznek feldolgozva?
A hétvégén leadott rendeléseket a következő hét első munkanapján, reggel 9 órától kezdjük el feldolgozni.
Szállítással kapcsolatos kérdések
Van-e lehetőség arra, hogy eltérjen a számlázási és szállítási cím?
Van lehetőség eltérő számlázási illetve szállítási cím megadására. Erre a Webáruházba történő bejelentkezés után közvetlen is van lehetőség a Profilom menüben a Címek szekcióban a Cím hozzáadása gombra kattintva, vagy a megrendelés folyamán is.
Van-e lehetőség külföldi címet megadni?
Nincs lehetőség külföldre csomagot küldeni. Webáruházunknak csak magyarországi megrendeléseket áll módjában teljesíteni.
Mekkora szállítási költségre számíthatok?
Házhozszállítás esetén 2200 Ft szállítási költséget számolunk fel.
Milyen módon jut el hozzám a megrendelt áru?
Az Ön megrendelését a Trans-o-flex kézbesíti.
Fizetéssel kapcsolatos kérdés
Tudok-e bankkártyával / átutalással fizetni?
Igen, már a rendelés leadásakor, személyes átvétel során vagy a futárnál utánvét esetén is tud fizetni bankkártyával. Átutalásra nincs lehetőség.